.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
واکنش به یک حرکت غیر حرفه ای استانداری مازندران
شمال نیوز: در حالیکه همگان نقش رسانه های مجازی مازندران را در اطلاع رسانی می دانند پس دلیل عدم توجه لازم استاندار مازندران به رسانه ها ی مجازی استان چیست؟

دریا نیوز: در پی عدم حضور رییس انجمن رسانه های مجازی در نشست رسانه ها با استاندار مازندران خبرنگار ما از عباس رمدانی موضوع را جویا شد.
عباس رمدانی پاسخ داد:روابط عمومی استانداری مازندران از بنده به عنوان رییس انجمن رسانه های مجازی برای شرکت در این نشست دعوت تلفنی بعمل اورد مدعوین را جویا شدم اما وقتی متوجه شدم از رسانه های مجازی دعوتی بعمل نیامده است حضور در این جلسه را ظلم به دیگر رسانه های مجازی دانستم.

وی اضافه کرد: چگونه از دفاتر خبرگزاری های و برخی مطبوعات در مازندران دعوت شده است اما حتی از یک عضو انجمن رسانه های مجازی مازندران دعوت بعمل نیامده است؟

عباس رمدانی در پایان ادامه داد: در حالیکه همگان نقش رسانه های مجازی مازندران را در اطلاع رسانی می دانند پس دلیل عدم توجه لازم استاندار مازندران به رسانه ها ی مجازی استان چیست؟


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

حسینی 27 اسفند 1392
امیدواریم عدم شرکت مسئول سایت شمال نیوز فقط به ظاهر نبوده و در عمل هم نارضایتی خود را از این برخورد نشان داده و از انتشار اخبار استانداری در سایت خود جلوگیری نماید که بعید میدانیم
نا شناس 27 اسفند 1392
جناب آقای رمدانی
با سلام و احترام
ضمن تقدیر از تفکر جنابعالی ؛ می بایستی روابط عمومی استانداری به خاطر این رفتارش بطور رسمی از سایت های خبری مجازی پوزش بطلبد در غیر اینصورت اشتباهات این روابط عمومی که تا کنون از سوی این پایگاه چشم پوشی شده است دیگر به چشم غیر عمد دیده نخواهد شد زیرا این تفکر نیاز به یک خانه تکانی اساسی دارد.

دیگر همکاران لطفاً نظر خود را بابت این تحقیر و در حمایت از رئیس انجمن مجازی با درج مشخصات در این صفحه انعکاس بدهند.با آرزوی سالی خوش برای همه زحمتکشان خبری دنیای مجازی و غیره

روابط عمومی پایگاه خبری تحلیلی "روبه شادی"
نا شناس 27 اسفند 1392
نشست خبری استاندار وقتی دبیر مجمع نمایندگان سخنرانی میکنه نباید از روابط عمومی استانداری بیشتر از این انتظار داشت. اگر اون روز این ضعف را انعکاس خبری میدادیم خواس آقایان بیشتر جمع می شد
نا شناس 27 اسفند 1392
حالا رسانه مجازی دعوت نشد آسمون که به زمین نیومد

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.092 seconds.